Przejdź do głównej zawartości

Początki są trudne, ale dla chcącego nic trudnego

Cześć! ;)

Mam nadzieję, że odczuliście dużą dawkę energii, którą Wam przesłaliśmy ;) Prawda jest taka, że ogromnie się stresuje początkami Katalogu. Boże, wymyślenie, tego wszystkiego począwszy od "oryginalnej" nazwy, a skończywszy na regulaminie napisanym w żartobliwym tonie, było straszne.
Dosłownie.
Mimo to, mam nadzieję, że niektórych z Was zachęci to do przyłączenia się na nas. Wierzę, że z pomocą każdego z Was, drodzy autorzy, stworzymy coś niesamowitego ;) Miejsce, do którego będzie miało się ochotę wrócić. Miejsce tętniące życiem.

W takim razie nie zostaje mi nic innego, jak zaprosić Was do wspólnej zabawy ;]

Zapraszam! 

Ps. Potrzebuje cichych pomocników ;D Jeśli jest tutaj osoba chętna do prowadzenia Katalogu, zapraszam na adres e-mail podany w bocznej rubryce ;)

Pozdrawiamy Świat według bohaterów

Komentarze

  1. Ale przydałoby się zrobić tu trochę porządku z szablonem najpierw, bo niestety, ale nie robi to dobrego, pierwszego wrażenia. Tytuł bloga, który jest biały powinien być schowany, bo psuje estetykę, poza tym font w poście, który wybija polskie znaki też nie wygląda za dobrze. Po co ten ten widget „o mnie”? Podobnie z „szukaj na tym blogu”, nie ma czego szukać, a i tak zwykle nikt z tego nie korzysta, tylko zagraca stronę.

    Trochę za mało moim zdaniem dopracowany i przygotowany ten blog. W regulaminie mówisz coś o konkursach i by komentować, a w poście powitalnym nie ma słowa o założeniach ani o tym, jaki masz plan na katalog, co tu będzie. Ja się spodziewałam tylko katalogu.

    Trochę jednak za mało moim zdaniem tutaj. Jak widzę nowopowstałe katalogi to chciałabym wiedzieć, co oni będą tutaj robić, jaka jest tematyka, ale wchodząc na niego... A o tym informację mam dopiero pod koniec regulaminu... Niezbyt ciekawie.

    No, niemniej życzę Ci powodzenia, Aneto, i mam nadzieję, że znajdziesz kogoś do pomocy i wyjdzie z tego coś naprawdę dobrego. Wtedy jak najbardziej pochwalę, że się zrobił kawałek fajnego miejsca w blogosferze, ale teraz niestety nie mogę.

    Pozdrawiam,
    Acrimonia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemka ;) Nie wiem, na czym konkretnie miałaby polegać współpraca (nigdy czegoś takiego nie robiłam, mój katalog też niedawno wystartował) ale chętnie w nią wejdę ;D
    Proszę o przesłanie szczegółów na stoneczka.fryteczka.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka!
    Dostałam zaproszenie do Katalogu, więc jestem. :)
    Więc tak... Zgłoszenie po sobie raczej zostawię, ale jutro. Piszę z telefonu, a wolę takie rzeczy załatwiać na komputerze.

    Więc tak... Zgadzam się z Acrimonią. Powiedziala wszystko, co w sumie chciałam napisać. Prowadzę Katalog i wiem, z czym to się je. Wydaje mi się, ze jest to jeszcze mało dopracowane Koniecznie polecam zastosowanie jakiegoś innego szablonu. Jest pełno szabloniarni, a nawet jeśli byś chciała, to mogę ci pomóc z szablonem, ponieważ sama się nimi zajmuję.
    Jak coś, to zostaw info na moim blogu.
    Polecam także jeszcze trochę dopracować regulamin. Niby jest wszystko opisane i w ogóle, ale jak się to czyta, to jest taki trochę rozgardiasz. Na pewno czytelniej by było, gdybyś porobila poszczególne punkty.

    Polecam także porobienie większej ilosci zakladek (np. Współpraca, Zmiany, Buttony itd.). Jak już piszę o buttonach, to może też wartałoby coś pokombinować. Niby to szczegół, ale wydaje mi się, ze jest to taka drobna wizytówka bloga. ;)

    To juz chyba wszystko. :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry!
    Chcesz poćwiczyć swoje pisarskie umiejętności i przy okazji wygrać książki, upominki, reklamę bloga i grafikę? Tak? W takim razie zapraszam Cię serdecznie do konkursu literackiego „Już nie zapomnisz mnie”
    http://www.przedwojenny-konkurs.blogspot.com
    Wystarczy napisać opowiadanie o dowolnej tematyce do 5 stron i… co dalej? Dowiedz się szczegółów, czytając regulamin na blogu.
    Niech pamięć o naszych artystach nadal trwa, a osoby lubiące pisać – doskonalą swe pióro!
    Pozdrawiam ciepło!

    Ps. Przepraszam za autoreklamę, nie znalazłam innej zakładki. Wiadomo, jak trudno jest się zareklamować. A może akurat Cię zainteresuje konkurs?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odwiedziny ;)